GPS моніторинг для байкшерінга на прикладі китайських стартапів. Нахіба?

Проект «Uber for Bikes» втратив «колеса» всього за п'ять місяців після того, як зникли 90% його велосипедів Проект «Uber for Bikes» втратив «колеса» всього за п'ять місяців після того, як зникли 90% його велосипедів

Супутники Beidou допомагають організації байкшерінга в Уханьского місті майбутнього

Парковка і пробки більше не є проблемою для жителів Ухані, міста, де розпочалася глобальна пандемія COVID-19. Жителі міста тепер все частіше використовують екологічно чисті електричні велосипеди загального користування (байкшерінг). Але питання регулювання і безпеки велосипедів викликають занепокоєння.

Щоб вирішити проблему, близько 1000 загальних електричних велосипедів, підключених до навігаційної супутникової системи Beidou, проходять випробування в зоні розвитку Уханьского міста майбутнього (Wuhan Future City). Очікується, що в цьому році тестування буде розширено.

Електричні велосипеди для байкшерінга, оснащені Beidou/GPS смарт терміналами BDS, можуть розпізнавати віртуальні електронні огорожі навколо певних областей, щоб користувачі могли їздити і паркуватися в спеціальних виділених для цього місцях. Якщо користувачі виходять за межі встановленого місця (геозони), з них стягується додаткова плата або велосипед блокується.

За словами менеджера програми Ю Фена, користувачі поки залишають позитивні відгуки. У зоні тестування понад 90% велосипедів загального користування припарковані правильно.

Інші інструкції для користувачів аналогічні правилам для звичайних велосипедів загального користування, включаючи аутентифікацію з використанням спеціального мобільного додатку, гарантовані депозити або з'єднання з кредитною карткою і сканування для розблокування.

Стартап Wukong Bikes з Чунцина став першим банкрутом нехтуючи GPS

Це не перший китайський стартап по байкшерінгу, який зіткнувся з необхідністю обладнати свій вело-парк супутниковими GNSS-пристроями. Так проект «Uber for Bikes» втратив «колеса» всього за п'ять місяців після того, як зникли 90% його велосипедів.

Проект Uber for bike орієнтований в основному на студентів

Стартап Wukong Bikes з Чунцина став першим банкрутом в індустрії байкшерінгу Китаю після того, як йому не вдалося запустити системи GPS моніторингу, і майже всі вони були пошкоджені або втрачені.

Компанія Wukong Bikes з Чунцина прагнула приєднатися до зростаючої в країні фірми «Uber for Bikes», здаючи в оренду двоколісні велосипеди в основному студентам в місті.

Але вони не впроваджували системи GPS контролю на свої велосипеди, і на той час, коли компанія зрозуміла, що ця технологія життєво важлива, у бізнесу вже не було грошей.

Вважається, що це перше банкрутство  сфери прокату велосипедів в Китаї, що динамічно розвивається

Засновник Лей Хоуі повідомив місцевим ЗМІ, що, крім відсутності GPS контролю, його компанія постраждала через закупівлю велосипедів, які виявилися гіршими за якістю, ніж у більших конкурентів, і занадто легко виходили з ладу і часто ламалися.

Він додав, що, хоча спочатку з користувачів стягувалася плата, Вуконг періодично безкоштовно роздавав велосипедні прогулянки щоб користувачі могли протестувати сервіс і порівняти якість послуги.

Ця концепція аналогічна схемі прокату велосипедів в Глазго, запропонованої Nextbike.

Однак, в Китаї всі фірми використовують не стаціонарні док-станції, а додатки.

У більшості випадків велосипеди оснащені GPS трекером, що дозволяє користувачам визначати місцезнаходження велосипеда. Вони платять за оренду смартфоном, а потім розблокують його - іноді за допомогою QR-коду.

По завершенні поїздки клієнти можуть залишити велосипед де завгодно.

Часом це виявлялося проблематичним, коли велосипеди кидали у віддалених місцях, де інший користувач навряд чи знайде або захоче шукати вело транспорт.

Китайці просто викидають громадські велосипеди, щоб не морочитися повертати їх на місце, це результат відсутності системи GPS моніторингу

Влітку 2021 року "Трансконтроль Україна" представить користувачам нову модель GPS трекера для велосипедів - GPS Термінал Teltonika E-Bike

Прочитано 362 разів

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Консультація по обладнанню назва для GPS моніторингу транспорту

Купити назва товару з підключенням до сервісу «Навігатор», отримати безкоштовну консультацію, інструкцію з підключення та по роботі системи в цілому, замовити безкоштовне тестування системи GPS / ГЛОНАСС моніторингу, дізнатися актуальні ціни під ваші цілі і завдання - ви можете зателефонувавши за телефоном (050) 355-01-00 або пишіть на електронну пошту, або просто заповніть форму

Зв'язатися з нами