1 вересня 2020 року набере чинності рішення Європейської комісії про необхідність присутності в кожному автомобілі зійшовшого з конвеєрів в Європі універсального діагностичного роз'єму OBDII (OBD - On-board diagnostics).
У рішенні Європейської комісії сказано, що виробники зобов'язані надавати вільний доступ третім особам до цього універсального порту, доступ до даних комп'ютера повинен бути стандартизований і уніфікований.
Відзначимо, що роз'єм OBD2 почав з'являтися в автомобілях з 1996 року. Починаючи з 2000-х років на території Європейських держав отримує своє поширення EOBD (European On Board Diagnostic), доповнена протоколом Controller Area Network. EOBD функціонально і контактно сумісна з OBD 2.
На практиці уніфікація доступу до використання даних прочитуються з роз'єму OBDII - дає нам можливість ще ширше використовувати телематичні GPS / ГЛОНАСС термінали підключаються до роз'єму OBD II. Простота установки, отримання в режимі он-лайн даних про витрату палива, рівня палива в баку, витраті палива з початку експлуатації автомобіля, швидкісному режимі і т.д., і це далеко не повний перелік інформації яка відображається в програмному забезпеченні платформ супутникового моніторингу транспорту (в тому числі «Навігатор-С»).
Як правило в просунутих GPS / ГЛОНАСС терміналах з роз'ємом OBD II присутній модуль Bluetooth. Існує маса програм для смартфонів, за допомогою яких ми можемо вважати миттєву інформацію про стан автомобіля, помилки і т.д.