Новини

Другий супутник GPS III виведений на орбіту і проходить тестування

серп. 27, 2019 12
22 серпня американська компанія United Launch Alliance запустила ракету-носій Delta IV з другим супутником GPS III на борту
Другий супутник GPS III наступного покоління ВПС США, який побудувала компанія Lockheed…

Еволюція космосу, 2-я ескадрилья космічних операцій готується до запуску нового супутника - GPS Block III

серп. 06, 2019 26
Джонатон Колдуелл віце-президент по системам навігації Lockheed Martin Space (праворуч) представляє лейтенант-полковника Стівену Тоту, командиру 2-ї ескадрильї космічних операцій, супутник моделі GPS III в знак вдячності за успішну місію в космосі. Військово-повітряна база Шрівер, Колорадо 29 липня 2019 року. 2-я SOPS управляє найбільшим сузір'ям космічних кораблів Міністерства оборони (GNSS GPS), використовуючи Головну станцію управління та всесвітню мережу станцій спостереження і наземних антен. (Фото ВВС США, льотчик 1-го класу Джонатан Уайтлі)
Lockheed Martin подарував 2-й ескадрільї космічних операцій (2SOPS) модель нового…

Cистема GPS / ГЛОНАСС моніторингу транспорту «Навігатор-С» успішно інтегрована з сервісом планування маршрутів "Мурашина логістика"

лип. 26, 2019 37
Мурашина логістика - платформа розрахунку оптимальних маршрутів доставки
«Трансконтроль Україна» інформує про інтеграцію з платформою розрахунку оптимальних…

Європейський конкурент GPS Galileo терпить перебої в роботі

лип. 17, 2019 28
Європейське супутникове угруповання Galileo вийшло з ладу з п'ятниці 12 липня через проблеми з синхронізацією часу
Європейська супутникова система позиціонування Galileo, майбутній конкурент американської…

Дослідники Антарктики, використовують повітряні змії, для корекції положення супутникового угруповання Galileo

12 грудня 2018 експедиція з чотирьох чоловік «Антарктида недосліджена» покинула російську Новолазаревськая базу. Більше 40 днів вони прямували до Купола Фуджі, крижаному куполу заввишки 3810 м в Східній Антарктиді - одному з найхолодніших місць. на землі. Після досягнення вищої точки 21 січня 2019 року вони повернулися на російську базу. Ця експедиція, організована іспанською компанією Asociación Polar Trineo de Viento, використовує унікальний автомобіль з нульовим рівнем викидів, спеціально розроблений для полярних досліджень. Inuit WindSled - це багатокомпонентні сани розміром з вантажівку, в комплекті з навісними тентами і сонячними батареями, які тягнуть крізь лід за допомогою гігантського кайта діаметром 150 кв. м.

Науково-дослідницька експедиція з повітряними зміями у внутрішні райони Антарктиди внесла найпівденніші поправки в позиціонуванні, зроблені за допомогою європейської супутникової навігаційної системи Galileo, європейського аналога американської системи супутникового позиціонування GPS і російського ГЛОНАСС.

Їх вимірювання не тільки підтверджують робочі характеристики супутникової навігаційної системи Galileo в надзвичайно високих широтах, а й дають уявлення про події в космічної погоди над головою. Зокрема, вони дають уявлення про іоносферу - електрично активний верхній шар атмосфери Землі - над південним континентом, а також про продуктивність програмного забезпечення супутникового угруповання Galileo для усунення іоносферних перешкод.

Експедиція з чотирьох осіб покинула російську базу Новолазаревская 12 грудня минулого року. Більше 40 днів вони прямували до Купола Фудзі, крижаного куполу заввишки 3810 м в Східній Антарктиді - одному з найхолодніших місць на Землі. Після досягнення вищої точки 21 січня вони повернулися на російську базу.

Ця експедиція «Незвідана Антарктида 2018-2019», організована іспанською компанією Asociación Polar Trineo de Viento, використовує унікальний автомобіль з нульовим рівнем викидів, спеціально розроблений для полярних досліджень. Inuit WindSled - це багатокомпонентні сани розміром з вантажівку, в комплекті з навісними тентами і сонячними батареями, які простягаються через лід за допомогою гігантського кайта площею 150 кв.

Inuit WindSled - це багатокомпонентні сани розміром з вантажівку, в комплекті з навісними тентами і сонячними батареями, які простягаються через лід за допомогою гігантського кайта площею 150 кв. м.

Винахідник Windsled, Рамон Ларраменді, також є керівником експедиції, говорить :

- «Це перший раз, коли ми піднімалися на купол Fuji на транспортному засобі, керованому вітром - всі, хто досяг цього раніше, покладалися на моторизовані транспортні засоби. Так що це також перший раз, коли ми проїхали понад 2400 км з більш ніж 2000 кг вантажу, використовуючи транспортний засіб, який не забруднює антарктичний континент.

Ми також робимо це у співпраці з ЄКА (Європейське Космічне Агентство) та іншими науковими установами, що дуже важливо, тому що це дозволяє нам продемонструвати, що наш полярний еко-автомобіль володіє прекрасними можливостями для розвитку науки у внутрішньому просторі Антарктиди».

Дана експедиція проводить в цілому 10 наукових експериментів для різних дослідницьких інститутів, що охоплюють такі області, як зміна клімату, метеорологія і астробіологія. Участь ЄКА в цій експедиції є частиною проекту з експериментальних наукових випробувань в Антарктиці (GESTA - Galileo Experimentation and Scientific Test in Antarctica) навігаційної системи Galileo.

Ця експедиція з чотирьох чоловік «Невідома Антарктида, 2018-2019 рр.» покинула російську базу Новолазаревська 12 грудня 2018 року. Більше 40 днів вони прямували до Купола Фуджі, крижаному куполу заввишки 3810 м у Східній Антарктиці - одному з найхолодніших місць на землі

GESTA включає в себе регулярні виправлення розташування, зроблені в ході експедиції для всіх супутникових навігаційних сузір'їв (GPS / ГЛОНАСС / Galileo / Beidou / GZSS / Navic) в будь-яких погодних і геомагнітних умовах. ЕКА надала супутниковий приймач, а GMV (дослідницька компанія) в Іспанії надала вдосконалений реєстратор сигналів для аналізу даних.

Одним з важливих аспектів дослідження є моніторинг іоносфери в таких високих широтах при низькій сонячній активності. Іоносферні перешкоди можуть погіршити характеристики супутникової навігації, і їх поширення пов'язане з сонячною активністю.

За GESTA спостерігає Науково-дослідний офіс Galileo ЕКА, очолюваний Хав'єром Вентурою-Тревессетом: «Ми дуже задоволені цим експериментальним науковим досвідом, який зміг зібрати вимірювання Galileo на всьому протязі експедиції, як і планувалося. Експедиція досягла широт близько 80 градусів на південь - це найпівденніші вимірювання широти, що коли-небудь проводилися на місці з Galileo в його нинішньому майже повному складі супутникового угруповання.

Експедиція з чотирьох чоловік «Невідома Антарктида, 2018-2019 рр.», Організована Іспанською полярною компанією Трінео-де-Вьенто Asociación, була помічена на їх інуїтських вітрових упряжках в найвищій точці купола Фудзі, 3810-метрового крижаного купола в Східній Антарктиці 21 січня 2019 року

«Ми також зібрали дані від всіх інших глобальних супутникових навігаційних систем (GPS / ГЛОНАСС / Galileo / Beidou / GZSS / Navic) і всіх доступних різних частот, що дозволить нам також оцінювати рішення для кількох угруповань і порівнювати їх характеристики в цих умовах. Експедиційна група постійно підтримувала зв'язок через наш офіс через супутник що дозволяє нам планувати їх діяльність, запитуючи, наприклад, спеціальний збір даних під час подій, пов'язаних з космічною погодою».

Мануель Кастільо, системний інженер в Науково-дослідному відділі Galileo, пояснює: «Як тільки дані експедиції будуть доставлені, ми зможемо оцінити можливості позиціонування, навігації та синхронізації Galileo в полярних широтах і то, як на них впливають події космічної погоди під час низької сонячної активності . Зокрема, ми проаналізуємо, чи корелює виникнення корональних дір з спостережуваною іоносферною інтерференцією». Корональні діри - це відкриті області в зовнішньому шарі Сонця, короні, які дозволяють сонячному вітрі покинути Сонце і досягти Землі, викликаючи помірні геомагнітні бурі.

«На даний момент протягом 11-річного сонячного циклу, коли Сонце близько до мінімальної активності, повномасштабні сонячні бурі не часті, але постійний зв'язок між командою WindSled та Офісом підтримки навігації Galileo дозволила нам координувати час вимірювань під час трьох незначних геомагнітних бур, які експедиція пережила під час поїздки ".

Тим часом корональні діри, що запускають ці геомагнітні бурі, контролювалися такими місіями, як Сонячна динамічна обсерваторія НАСА, НАСА-ЄКА SOHO і ЄКА Proba-2.

Корональна діра на Сонці, яка спостерігається Обсерваторією сонячної динаміки НАСА 5 січня 2019 року. Результуюча геомагнітна активність була виміряна за допомогою супутникових навігаційних вимірювань експедицією «Антарктида незвідана 2018-2019» в Антарктиці. Корональні діри - це відкриті області в зовнішньому шарі Сонця, короні, які дозволяють сонячному вітрі покинути Сонце і досягти Землі, викликаючи помірні геомагнітні бурі.

Прочитано 143 разів

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Новини

Другий супутник GPS III виведений на орбіту і проходить тестування

серп. 27, 2019 12
22 серпня американська компанія United Launch Alliance запустила ракету-носій Delta IV з другим супутником GPS III на борту
Другий супутник GPS III наступного покоління ВПС США, який побудувала компанія Lockheed…

Еволюція космосу, 2-я ескадрилья космічних операцій готується до запуску нового супутника - GPS Block III

серп. 06, 2019 26
Джонатон Колдуелл віце-президент по системам навігації Lockheed Martin Space (праворуч) представляє лейтенант-полковника Стівену Тоту, командиру 2-ї ескадрильї космічних операцій, супутник моделі GPS III в знак вдячності за успішну місію в космосі. Військово-повітряна база Шрівер, Колорадо 29 липня 2019 року. 2-я SOPS управляє найбільшим сузір'ям космічних кораблів Міністерства оборони (GNSS GPS), використовуючи Головну станцію управління та всесвітню мережу станцій спостереження і наземних антен. (Фото ВВС США, льотчик 1-го класу Джонатан Уайтлі)
Lockheed Martin подарував 2-й ескадрільї космічних операцій (2SOPS) модель нового…

Cистема GPS / ГЛОНАСС моніторингу транспорту «Навігатор-С» успішно інтегрована з сервісом планування маршрутів "Мурашина логістика"

лип. 26, 2019 37
Мурашина логістика - платформа розрахунку оптимальних маршрутів доставки
«Трансконтроль Україна» інформує про інтеграцію з платформою розрахунку оптимальних…

Європейський конкурент GPS Galileo терпить перебої в роботі

лип. 17, 2019 28
Європейське супутникове угруповання Galileo вийшло з ладу з п'ятниці 12 липня через проблеми з синхронізацією часу
Європейська супутникова система позиціонування Galileo, майбутній конкурент американської…

 

 

© Трансконтроль Україна, м Київ 2019, (044) 360-55-43

GPS моніторинг транспорту, найкраща GPS система моніторингу
і контролю автотранспорту, контроль витрати палива, GPS ГЛОНАСС Україна