Швидкостемір локомотива ДС-01 (Код: ДС-01)

Ціна 417.64 грн. з ПДВ
Виробник: Оргтехавтоматика
Рейтинг:

Комплект обладнання для надточного вимірювання і індикації швидкості і переміщення поїзда

Інструкція до скоростемера локомотива ДС-01 Завантажити

Опис швидкостеміра локомотива ДС-01

Швидкостемір локомотива – це комплект обладнання для надточного вимірювання і індикації швидкості і переміщення поїзда, а також інших параметрів роботи рухомого складу.

  1. Датчик швидкості (скоростемер ДС-01) – встановлюється на буксу колісної пари тепловоза. Забезпечує вимір швидкості з точністю ± 0,01 км / год пройденого шляху з моменту зупинки з точністю 0,1 м. Дані параметри використовуються для точного позиціонування поїзда при маневруванні
  2. Блок контролю швидкості БКС-01 – кріпиться на тепловозі і призначений для перетворення імпульсів, що надходять від ДС-01, в значення швидкості і пройденого шляху з урахуванням напрямку руху і видачі цієї інформації за запитом через інтерфейс RS485
  3. Дисплей машиніста (блок індикації, БІ-01) – встановлюється в кабіні тепловоза. Забезпечує індикацію наступних параметрів:
    • швидкість
    • пройдений шлях
    • сумарний рівень палива в баках (за умови установки цифрових датчиків рівня палива ДУ-02 в паливні баки)

Технічні характеристики швидкостеміра локомотива ДС-01

  • Напруга джерела живлення постійного струму: 13,8 ± 0,1 В
  • Струм споживання від джерела живлення:
    • ДС-01: ≤ 100 мА
    • БКЗ-01: ≤ 200 мА
    • БІ-01: ≤ 200 мА
  • Цифровий інтерфейс: RS-485
  • Діапазон вимірюваних швидкостей: 0,1 … 99.9 км / год
  • Точність вимірювання швидкості:
    • в діапазоні швидкостей від 0,1 до 50 км / год: ± 0,01 км / год
    • в діапазоні швидкостей понад 50 до 99,9 км / год: ± 0,02 км / год
  • Дискретність індикації швидкості: 0,1 км / год
  • Максимальне значення шляху, що індукується: 99,9 м
  • Дискретність шляху, що індукується: 0,1 м
  • Діапазон робочих температур: від -40 до +65 ºС
  • Ступінь захисту корпусу від пилу і вологи – IP66

Можливості організації роботи системи моніторингу локомотивів:

  • АВТОНОМНИЙ режим – вимір і відображення даних на блоці індикації в кабіні машиніста. А саме: швидкість, сумарний обсяг палива в баках, пройдений шлях від моменту зупинки тепловоза, тиск і температура масла і охолоджуючої води (опціонально), тиск в гальмівній системі (опціонально).
  • ONLINE режим, використання швидкостеміра і дисплея машиніста спільно з системою GPS моніторингу “Навігатор”. При такій організації роботи, крім виведення на дисплей машиніста, дані будуть передаватися в диспетчерський центр, де вони будуть оброблятися програмним забезпеченням системи GPS моніторингу.

Опціонально підключається модуль контролю позиції контролера машиніста локомотива.

Використання системи GPS моніторингу “Навігатор” дає вичерпний інструментарій для контролю і аналізу роботи рухомого складу:

  • online контроль: місцезнаходження, швидкість, шлях, залишок палива в баках, температура, тиск, номер позиції контролера машиніста і ін.
  • модулі формування звітів: швидкісні режими і позиції руху, заправки / сливи і витрата палива, дані про роботу всіх підключених датчиків, зупинки, пройдений шлях і т.д.
  • можливість створення карт-схем території підприємства і схем колійного господарства.
  • використання супутникової та векторної картографії

Детальніше про систему контролю та GPS моніторингу залізничного транспорту, дивіться на сторінці Контроль залізничного транспорту

Консультація по  назва для GPS моніторингу та контролю локомотивів

Купити назва товару, з підключенням до сервісу «Навігатор», отримати безкоштовну консультацію, інструкцію з підключення та по роботі системи в цілому, замовити безкоштовне тестування системи GPS / ГЛОНАСС моніторингу, дізнатися актуальні ціни під ваші цілі і завдання – ви можете зателефонувавши за телефоном (050) 355-01-00 або пишіть на електронну пошту, або просто заповніть форму

You do not allowed to leave a comment

 

 

Вам також може сподобатися…