Сигналізація зливу палива "БСС" (Код: ССТ_БСС-2)

Ціна 3 960.019 грн. з ПДВ
Виробник: Оргтехавтоматика
Рейтинг:

Пристрій для контролю несанкціонованого зливу палива

Інструкція до сигналізації зливу палива "БСС" Завантажити

Опис сигналізації зливу палива “БСС”

Блок сигналізації зливу палива «БСС» призначений для сигналізації про несанкціонований злив палива з баків транспортних засобів на стоянках або в стаціонарних умовах. Блок сигналізації сумісний з датчиками рівня палива з форматом вихідного сигналу RS 485 або RS 232 до типового протоколом обміну «Omnicomm LLS».

Існує два варіанти організації роботи Сигналізації зливу палива:

  1. Автономна робота. На транспортний засіб встановлюється блок сигналізації зливу і підключається до датчиків рівня палива з цифровим виходом (одному або декільком)
  2. Робота в складі системи GPS моніторингу. В цьому випадку сигналізації зливу палива є доповненням (опцією) до встановленої системі GPS моніторингу. Контроль рівня палива і сигналізація про зливі здійснюються в режимі «перехоплення» згідно з алгоритмом опитування датчика (-ів) рівня палива GPS терміналом.

При виявленні зливу палива блок сигналізації включає релейні сигнали, які можуть бути задіяні для активації штатної сигналізації транспортного засобу або додаткових пристроїв (сирени, прожектора і т. д.).

Блок сигналізації зливу БСС має гнучку систему налаштувань, що дозволяє адаптувати його до вже встановлених систем GPS моніторингу:

  • Можливе опитування до 6-ти датчиків рівня палива і підтримка двох паливних баків.
  • Сумісний з датчиками рівня палива з форматом вихідного сигналу RS 485 або RS 232
  • Поріг зливу палива визначатися як в літрах, так і в%, в залежності від форми видачі даних датчиками рівня палива
  • Підтримка видів видачі даних: бінарний код або текстовий формат ASCII
  • Режим опитування з датчиками рівня: періодично або за запитом від GPS терміналу – режим «перехоплення»

Технічні характеристики сигналізації зливу палива “БСС”

  • Напруга джерела живлення постійного струму: від 9 до 30 В
  • Струм споживання від джерела живлення в черговому режимі (залежить від напруги живлення): від 5 до 12 мА
  • Струм споживання від джерела живлення в режимі сигналізації зливу (залежить від напруги живлення): від 20 до 70
  • Номінальний струм контактів реле К1 – 1 А (контакти 5,12 і 6,13 роз’єму)
  • Номінальний струм контакту реле К2 – 5 А (контакти 7,14 роз’єму)
  • Цифровий інтерфейс: RS485, RS232
  • Скорость обміну по інтерфейсу: 9600; 19200; 56000; 57600; 115200 бод (вибирається користувачем)
  • Кількість контрольованих датчиків ДУ – ≤ 6 шт. (Від 1 до 3 в кожному баку)
  • Кількість контрольованих баків – 1 або 2
  • Поріг включення сигналізації по зниженню рівня палива:
    • від 3 до 30 літрів (поріг Vthr., дискретність 1 літр)
    • від 3 до 20% (поріг P% від максимального значення коду, дискретність 1%)
  • Час переходу в режим виявлення зливу від моменту включення блоку: від 30 до 300 сек (вибирається користувачем)
  • Період опитування датчика рівня палива блоком БСС – 1 сек. (при роботі блоку БСС без GPS терміналу)
  • Затримка включення виконавчих реле К1 і К2 по аварії «Охорона»: від 3 до 30 сек (вибирається користувачем)
  • Число точок підтвердження зливу палива: від 0 до 5 шт. (видача сигналу про зливі після перевірки зливу по наступним значенням даних про рівень, вибирається користувачем)
  • Форма даних за рівнем палива, які видаються ДУ: літр, коди (вибирається користувачем)
  • Вид видачі даних датчиком:
    • бінарні коди
    • текстовий формат ASCII
  • Режими роботи датчиків з цифровими інтерфейсами (вибирається користувачем):
    • періодичний
    • за запитом від GPS навігатора
  • Режими роботи блоку БСС (вибирається користувачем):
    • перехоплення
    • запит
  • Тривалість видачі релейних сигналів сигналізації про зливі: від 30 до 600 сек (вибирається користувачем)
  • Габаритні розміри без фланців: 76х60х28 мм
  • Ступінь захисту корпусу від пилу і вологи – IP40

Гарантійний термін експлуатації стабілізатора STN0930-12-8 встановлюється рівним 12 місяців з дня відвантаження стабілізатора споживачеві.

Детальніше про систему контролю та GPS моніторингу залізничного транспорту, дивіться на сторінці Контроль залізничного транспорту

Консультація по  назва для GPS моніторингу та контролю локомотивів

Купити назва товару, з підключенням до сервісу «Навігатор», отримати безкоштовну консультацію, інструкцію з підключення та по роботі системи в цілому, замовити безкоштовне тестування системи GPS / ГЛОНАСС моніторингу, дізнатися актуальні ціни під ваші цілі і завдання – ви можете зателефонувавши за телефоном (050) 355-01-00 або пишіть на електронну пошту, або просто заповніть форму


Warning: file_get_contents(http://www.geoplugin.net/json.gp?ip=216.73.216.119): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in /home/llbdiykn/public_html/wp-content/themes/transcontrol/woocommerce/single-product-reviews.php on line 30
You do not allowed to leave a comment

 

 

Вам також може сподобатися…