Метою глобальної системи диференціальних правок EGNOS (Європейська геостаціонарна служба навігаційного покриття) є моніторинг продуктивності супутників GPS, ГЛОНАСС і Galileo в режимі реального часу, а потім генерація коригувальних повідомлень, що містять інформацію про надійність і точності їх даних, які потім передаються на, відповідно обладнані GNSS приймачами, пристрої користувачів.
Система супутникової навігації Galileo частково надає послуги вже три роки. Тим часом інша європейська система супутникового зв'язку відзначила свою десяту річницю: глобальна система диференціальних правок EGNOS забезпечує покращене позиціонування користувачів на нашому континенті, включаючи такі критично важливі для безпеки послуги, як посадка літаків для зростаючого числа європейських аеропортів.
Кінцевим результатом є збільшення точності і надійності геопозиціонування в кілька разів. EGNOS зазвичай дозволяє користувачам в Європі і за її межами визначати своє місцезнаходження з точністю до 1,5 метрів. При цьому, безперервна робота сервісу в комерційній експлуатації дозволяє використовувати GPS, Galileo і ГЛОНАСС повсюдно в будь-який час доби і в вільному доступі для користувачів.
EGNOS складається з трьох геостаціонарних супутників і загальноєвропейського наземного сегмента, що складається з двох головних станцій управління, шести станцій висхідної лінії зв'язку і мережі з 40 станцій моніторингу, всі з яких підключені і здійснюють зв'язок в режимі реального часу.
EGNOS був спільним проектом Європейської комісії та Євроконтролю, Європейської організації з безпеки аеронавігації. Відкрита служба системи розпочалася 1 жовтня 2009 року, після чого дані про місцезнаходження EGNOS стали вільно доступні в Європі через супутникові сигнали всім, хто оснащений GPS-приймачем з підтримкою EGNOS.
Система використовується в сферах, що вимагають точності і цілісності, таких як точне землеробство, геодезія та моніторинг транспорту. EGNOS, наприклад, використовується в новій системі eCall, яка зустрічається у всіх нових автомобілях, проданих в ЄС з березня 2018 року. Кожен раз, коли відбувається серйозна аварія, eCall автоматично передає інформацію про місце події до служби екстреної допомоги, а EGNOS забезпечує додаткову точність і цілісність таких даних.
Але в якості європейського еквівалента глобальної системи диференціальних правок WAAS в США, EGNOS була розроблена в першу чергу для обслуговування авіації, зокрема для вирішення критично важливого для безпеки завдання з наведення літака на посадку. Це стало можливо 2 березня 2011 року, коли почала діяти служба EGNOS «Безпека життя».
Сьогодні понад 350 аеропортів - більше половини від загального числа - по всій Європі використовують EGNOS. Це дозволяє аеропортам працювати без дорогої наземної інфраструктури. Великі центри аеропортів, такі як Париж Шарль де Голль, Франкфурт і Амстердам Схіпхол, використовують EGNOS для заходів літаків на посадку.
Програмою експлуатації EGNOS управляє Європейське агентство глобальної навігаційної супутникової системи GSA. ESA зберігає свою роль в розвитку своєї майбутньої еволюції системи, яка в майбутньому десятилітті прийме форму EGNOS V3, що буде посилювати сигнали від супутників GPS і Galileo для підвищення продуктивності, надійності та розширення зони покриття.