Найчастіше на етапах первинних переговорів нас питають: «Як можна обдурити, обійти, відключити, внести інші дані в систему супутникового моніторингу транспорту і контролю витрат палива?».
Дійсно, одночасно з розвитком систем і устаткування моніторингу транспорту - удосконалюються методи обману таких систем контролю.
Найпростішими методами обману GPS моніторингу на початкових етапах були:
- відключення зовнішнього живлення;
- розміщення над GPS антеною терміналу різноманітні металевих предметів для екранування порівняно слабких сигналів навігаційних супутників - фольга, бляшані листи і т.д.
- виведення з ладу GPS терміналів шляхом подачі на входи харчування високої напруги, нагрів GPS терміналу.
- замикання кабелю антени або харчування голками.
Сучасні методи обману дистанційного GPS ГЛОНАСС моніторингу транспорту стали більш технологічними:
- установка всередині салону автомобіля так званих глушилок. Працюючи від бортової мережі автомобіля, наприклад, від прикурювача - дані глушилки випромінюють на частоті роботи супутників навігації і на частотах роботи GSM зв'язку - сильніший сигнал. Даний сигнал пригнічує легітимні сигнали навігаційних супутників і сигнали базових станцій мобільного зв'язку. Відрізняються між собою такі прилади потужністю, кількістю частот, на яких працюють, і, відповідно, ціною.
- зустрічали кілька разів варіант спуфинга - підміну валидного супутникового навігаційного сигналу хибним - більш потужним. Це найдорожчий варіант обману GPS ГЛОНАСС трекерів. І на сьогоднішній день найбільш ефективний.
Датчик рівня палива (ДРП) зазвичай намагаються обійти наступним чином:
- після монтажу ДУТ їзда на підвищених обертах, що призводить до підвищеної витрати палива і уявній видимості дискредитації GPS / GSM системи контролю витрат палива.
- додавання в бак автомобіля спирту для зміни діелектричної проникності дизельного палива.
- заклеювання дренажного отвору ДУТ герметиком або іншим щільним матеріалом.
Для накрутки пробігу штатного одометра існує маса різноманітних саморобних і напівпромислових пристосувань. При цьому впливають такі пристосування виключно на одометр. Пробіг за показаннями супутникової системи залишається без змін і ЗАВЖДИ точніше показань штатного одометра.
Ми, як постачальник обладнання та сервісна компанія, звичайно, знаємо і враховуємо всі можливі методи обману системи GPS ГЛОНАСС моніторингу транспорту.
Всі вимкнення зовнішнього живлення фіксуються із зазначенням де і коли вимикали.
У нашому програмному забезпеченні «Навігатор-С» видно в режимі он-лайн:
- рівень зовнішнього живлення з точністю до одного знака після коми. Завжди видно - живлення від акумулятора автомобіля або, якщо двигун заведений від струму, що виробляється генератором.
- рівень напруги вбудованого резервного акумулятора.
- рівень сигналу базових станцій GSM оператора зв'язку.
- кількість «видимих» супутників навігаційних угруповань GPS і ГЛОНАСС.
- поточна температура всередині терміналу (що дає можливість відстежити можливий умисний перегрів GPS ГЛОНАСС трекера).
- поточний рівень палива в баку (баках) автомобіля, тепловоза, судна, паливозаправники, комбайна, трактора.
Сучасні GPS ГЛОНАСС термінали захищені від подачі високої напруги, оснащені самовідновлюючимися запобіжниками. Всі антени в більшості терміналів внутрішні, що робить неможливим пошкодження кабелів антен. Втручання в проводку легко діагностує майстер при огляді.
Більш детально методи боротьби з саботажем роботи GPS ГЛОАНСС трекерів і систем супутникового контролю у відритому джерелі за зрозумілих причин розглядати не будемо.
Отримати безкоштовну консультацію, презентаційні матеріали, замовити тестування, дізнатися актуальні ціни на GPS ГЛОНАС трекери, маячки, термінали під ваші цілі і завдання - Ви можете зателефонувавши за телефонами (044) 360-55-43, (050) 355-01-00, або пишіть на електронну пошту чи просто заповніть форму.