Опис датчика підрахунку пасажирів IRMA Matrix
Нове покоління датчиків підрахунку пасажирів компанії iris-GmbH. IRMA Matrix забезпечує високу точність і достовірність підрахунку завдяки використанню технології Time-of-Flight (ToF).
500-піксельна матриця з запатентованою технологією ToF, яка вимірює в реальному режимі часу одночасно в кожному пікселі відстань до об'єкта, обробляє дані і видає результат у вигляді 3D зображення.
Точність підрахунку не залежить від умов навколишнього середовища і оптичних ілюзій (температура, освітленість, вологість, випаровування, забрудненість, наявність сторонніх предметів, фон, колір об'єкта, відображення і тіні).
Розпізнає людей по формі тіла, рухам і в групі.
Відсутня мінімальна відстань між датчиком і пасажиром.
Потенційна можливість розпізнавання необмеженої кількості унікальних об'єктів (велосипеди, дитячі та інвалідні коляски і т.д).
Аналіз об'єктів датчиком підрахунку пасажирів IRMA Matrix
Люди, що проходять в зоні дії сенсора через двері, фіксуються пристроєм, який також визначає їх зріст, що дозволяє групувати пасажирів при аналізі даних (дорослий / дитина). Ці дані можуть також служити хорошою основою для детального аналізу розподілу виручки, дозволяючи Транспортній компанії детально вивчити своїх пасажирів і оцінити ефективність маршрутів і їх завантаженість. Таким чином, аналіз об'єктів датчиком підрахунку пассажирів надає власникам транспортних компаній реальні можливості для оптимізації їх діяльності.
Точність підрахунків пасажиропотоку датчиком IRMA Matrix
Сенсор MATRIX чітко відстежує переміщення пасажирів в області двері. Типові ситуації, коли пасажири, зайшовши в транспортний засіб не просуваються по салону далі перших сходинок, або рухаються по діагоналі, також легко розпізнаються пристроєм і коректно записуються. Не є перешкодою для роботи приладу і дуже великі натовпи людей або їх скупчення навколо дверей перед виходом. Всі ці фактори дозволяють істотно знизити похибки роботи системи IRMA MATRIX на зупинках, і дають унікальну можливість оцінювати обсяг пасажиропотоку в реальному часі та вираховувати відносний показник рентабельності (відношення виручки до пасажирокілометрів).
Як працює підрахунок пасажирів
На основі отриманих 3D-зображень датчик IRMA MATRIX здатний автоматично і дуже точно визначити кількість пасажирів. Відповідний дозвіл датчика дозволяє розпізнавати такі об'єкти, як крісла-каталки, дитячі коляски або велосипеди, і програма враховує їх окремо. Підрахунок пасажирів з датчиком IRMA MATRIX працює бездоганно навіть при несприятливих умовах освітлення, адже робота датчика не залежить від зовнішнього світу.
Переваги датчиків підрахунку пасажирів IRMA Matrix
- Найвища точність підрахунку з усіх систем, представлених на ринку
- Повністю автоматичний підрахунок
- Категоріювання пасажирів по зростанню, розпізнавання велосипедів, інвалідних і дитячих колясок
- Виявлення наявності пасажирів в дверному отворі (протизажим) для безпечного закриття дверей
- Стандартизовані промислові роз'єми М12 і інтерфейси CAN / Ethernet / PoE
- Відкритий протокол і SDK для Windows і Linux
- Інтеграція з навігаційними терміналами та програмним забезпеченням "Навігатор"
- Універсальний монтаж і низькі експлуатаційні витрати
- Два роки гарантії і довгий термін служби обладнання
- Широкий спектр використання даних
- Міжнародний досвід використання на різному рухомому складі та постійне R&D
- Естетично вписується в салон транспортного засобу
Характеристики датчика підрахунку пасажирів IRMA Matrix
- 500-піксельна матриця, яка використовує технологію 3D Time-of-Flight (ToF)
- Технологія обробки зображення HDR (High Dynamic Range)
- Вбудований процесор (DSP) для обробки сигналів і підрахунку
- Розпізнавання і оцінка метричних даних пасажирів (Аналіз об'єктів)
- Одночасне розпізнавання пасажирів, що входять і виходять, незалежно від скупчення людей і висоти дверей
- Підтримка інтерфейсів CAN і Ethernet c PoE
- Доступний адаптер для IBIS і J1708 при підключенні до наявних телематичних систем
- Версія для накладного монтажу для економії часу установки
- Проста установка з використанням тільки двох гвинтів і не вимагає додаткових регулювань
- Відсутність необхідності підключення до дверних контактів: підрахунок починається при надходженні сигналу з бортового комп'ютера транспортного засобу
- Всього один сенсор на двері (для стандартних дверей)
- Завдяки власному інфрачервоному підсвічуванні немає залежності від природного або штучного освітлення. Навіть в повній темряві, наприклад, при несправності світильника над дверима, датчик забезпечує високоточний підрахунок.
- Не має потреби у вільному просторі між датчиком і пасажиром
Технічні характеристики датчика підрахунку пасажирів IRMA Matrix
- Розміри (Ш*В*Д): датчик: 58*22*188 мм
- Корпус:
- алюміній, відлитий під тиском
- прозорі частини корпусу з полікарбонату
- Клас захисту - IP65 (за запитом - IP67)
- Інтерфейс:
- Ethernet, 100 Мбіт / с
- CAN, 125 Кбіт / с
- Підключення датчика - коннектор iris (sCON)
- Кабельні з'єднання:
- роз'єми M12 для Ethernet або CAN
- кабель, який відповідає стандартам EN45545-2 і EN50306
- Відповідність вимогам: EN50155, ECE, CE, EN50121-3-2, EN45545-2, EMV-06 стандартів
- Інтеграція на транспортному засобі / системна архітектура:
- API для Ethernet і CAN
- VDV301 через Ethernet
- шлюз для IBIS і J1708
- Живлення:
- 24 VDC або 48 V PoE
- споживана потужність в середньому 6 Вт (8 Вт через PoE)
- Вага, без коннектора iris (sCON):
- накладне виконання: близько 260 г
- виконання врівень: близько 340 г
- Роздільна здатність матриці - 500 пікселів
- Середнє напрацювання на відмову - 1,2 млн. годин
- Мінімальна освітленість - 0 ЛК
- Мінімальна висота установки - висота проходу пасажирів під датчиком <1,80 m
Більш детальну інформацію про функии контролю пасажиропотоку і про те як оптимізувати бізнес транспортної компанії, дивіться в розділі "Контроль пасажиропотоку".